Djelatnosti pozivnih centara
N
Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti
82
Kancelarijsko-administrativne, pomoćne kancelarijske djelatnosti i ostale poslovne pomoćne djelatnosti
82.2
Djelatnosti pozivnih centara
82.20
Djelatnosti pozivnih centara
Ovaj razred uključuje:
pozivne centre za dolazne pozive (“inbound”) gdje na pozive korisnika odgovara operater ili se koristi automatska distribucija poziva, integrisani računarsko-telefonski sistemi, interaktivni govorni sistemi ili slične metode za primanje narudžbi, pružanje informacija o proizvodima, odgovaranje na zahtjeve kupaca ili rješavanja žalbi; pozivne centre za odlazne pozive (“outbound”) gdje se koriste slične metode za prodaju ili reklamu proizvoda ili usluga potencijalnim kupcima, sprovodi istraživanja tržišta ili ispitivanje javnog mnjenja i slične djelatnosti koje se obavljaju za korisnike.
Oblik registracije
Djelatnost je moguće registrovati kao društvo sa ograničenom odgovornošću ili akcionarsko društvo.
Zanatska djelatnost
Nije moguće registrovati ovu djelatnost kao zanatsku.
Poslovni prostor
Obavezno je imati ili iznajmljivati poslovni prostor za obavljanje ove djelatnosti.
Obavljanje iz stambenog objekta
Nje dozvoljeno obavljati djelatnost u stambenom prostoru.
Sezonski rad
Nije moguće obavljati ovu djelatnost kao sezonsku
Licenca za registraciju i obavljanje djelatnosti ili odobrenje nadležnog organa
Nije potrebna licenca niti odobrenje nadležnog organa.
Poslovne knjige se u slučaju društva sa ograničenom odgovornošću i akcionarskog društva trebaju voditi po sistemu dvojnog knjigovodstva (vidjeti sekciju Vođenje knjiga DOO). U slučaju preduzetničke djelatnosti i poljoprivrednog gazdinstva, poslovne knjige se mogu voditi po principu prostog knjigovodstva (vidjeti sekciju Vođenje knjiga SP).